Acasa Misiune Generator de ture Impresii Fotografii
O zi plina. Comorile ascunse ale Transilvaniei

Una din chestiile cele mai interesante cand te trezesti dimineata pe un varf de munte si mijesti usor ochii, este ca ti se pare ca esti cumva atarnat de cer. Asa mi s-a intamplat si mie cand, dezmeticindu-ma, mi-a zvacnit inima cand prin fereastra fara perdele am vazut cerul albastru de vara si nimic altceva ....
Tinutul Secuiesc. Verde crud

Cand ma gandesc la acel inceput de Septembrie, prima senzatie pe care o am este verdele crud. Un verde de primavara, ca si cum vara torida n-ar fi trecut pe acolo, prin inima tarii. Un verde aparent peren, daca n-as sti ca in curand va fi acoperit de un strat alb - prima zapada ....
O mie de kilometri de solitudine. Calatoria dinlauntru

Ma desteptasem devreme, vroiam sa vad cum se trezeste orasul incet-incet, sub primele raze de soare si cum incepe sa freamete de viata. Vroiam sa urc cat mai curand pe munte, simteam ca orasul ma sufoca. Rucsacul ma astepta pregatit, ma obisnuisem sa-l am intotdeauna gata facut, asa incat uitandu-ma la el, sa ma ajute sa treaca mai repede saptamana ....
Tara Hategului. Taram de legenda

Voinicul Cande rapuse balaurul. Ii reteza cele sapte capete si le rostogoli unul cate unul la vale. Si ca toti sa-si aduca aminte de isprava sa, numi muntele Retezat. Apoi descaleca la poalele muntelui si, multumind Tatalui ca l-a ajutat in lupta, isi ctitori biserica si cetatea ....
Sasii. O civilizatie ce nu vrea sa apuna

Vremea era schimbatoare in acel sfarsit de Aprilie, dar asta nu ne-a impiedicat sa plecam in cautarea castelelor pierdute ale Transilvaniei. Drumul de atatea ori batut si totusi parca de fiecare data nou ne duce spre Brasov si mai departe ....
Crisul Repede. O experienta suprarealista

Plecam din Sibiu la prima ora cu un autocar de Cluj. Pe masura ce inaintam in podisul transilvan, norii se risipesc si lasa loc unui magnific soare de vara, desi suntem la sfarsitul lui Rapciune ....
Marginimea Sibiului. Ev Mediu si icoane pe sticla

De multe ori, drumul catre destinatie este mai important decat destinatia propriu-zisa. Asta aveam sa descoperim si noi atunci cand am plecat in acel Septembrie spre muntii de dincolo de paduri ....
Dobrogea, Dobrogea ! Periplu in afara timpului

Uneori visez cu ochii deschisi. Si atunci imi apar inainte mari si pustiuri, munti si paduri, lanuri de floarea soarelui si vechi cetati ruinate. Si astfel, cand seara vine pe furis si soarele e rosu la orizont, imi vine a crede ca acea aventura a fost un astfel de vis, si nu mai stiu daca straniile peisaje dobrogene le-am vazut aievea ....
Incursiune in Paradis. Rafting pe Cheile Nerei

In acea zi, Marele Oras se topea sub soarele nemilos de sfarsit de Cuptor. Nici ca puteam gasi o mai buna ocazie sa ne luam talpasita spre o noua aventura: rafting in Cheile Nerei. Urcam cinci in trenul de Timisoara, urmand sa facem jonctiunea cu ceilalti cinci in campingul din Herculane ...
Inima Transilvaniei. Cetati ale Credintei

Zorii diminetii ne gasesc in Bucuresti, orasul incepe a se trezi, asa ca decidem sa plecam cat mai repede, pana ca monstrul cu doua milioane de capete sa apuce sa ne treaca prin fuioarele sale de foc. Este ultimul weekend din Iulie si totodata cel mai calduros.
Odata iesiti din marele oras, drumul ni se desfasoara cuminte inainte, tot mai atragator pe masura ce ne apropiem de destinatie ...
Orastie, Sarmizegetusa, Sebes

1 Decembrie, Ziua Nationala a Romaniei. Razvan, Dan si cu mine decidem, mai degraba spontan, sa vizitam Muntii Sureanu, leaganul civilizatiei dacilor ...